Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ...Η ΕΝΩΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΘΑ ΣΗΜΑΝΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΝΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΕΑ...ΚΑΙ Ο ΚΥΚΛΟΣ ΘΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΙΣ ΑΚΡΕΣ ΤΟΥ ΜΕ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΝΙΚΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ...
ΓΡΑΦΕΙ ΚΑΙ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ Ο ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ Α" ΑΘΗΝΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΤΟΠΙΚΟΥ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥ Ε.ΣΥ ΠΑΤΗΣΙΩΝ ΦΩΤΗΣ ΜΙΧΑΛΑΚΟΠΟΥΛΟΣ
ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΗΣ Η ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΚΑΙ Η ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ 49.000 ΕΡΓΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΤΑΜΕΙΑ...
ΜΟΝΟΝ Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΠΛΟΥΤΟΥ ΣΕ ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΜΟΝΟΝ ΓΙΑ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΧΡΕΟΥΣ
ΑΥΤΟΣ Ο ΙΣΧΥΡΙΣΜΟΣ ΒΕΒΑΙΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΑΠΟΡΡΕΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΠΟΥ ΚΑΤΕΘΕΣΕ ΩΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΩΣ ΕΓΓΥΟΔΟΤΗΣ Ο ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ ΚΑΙ ΔΟΜΗΣΕ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΦΟΡΕΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΕΛΕΦΘΕΡΟΥΣ ΕΝΕΡΓΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΟΥΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΜΙΑ ΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ Η" ΑΝΑΓΚΗ ΟΠΟΙΟΥΔΗΠΟΤΕ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΟΥ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΥ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΥ
Η ΙΔΡΥΣΗ
ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΟΥΣΙΑΝ Η ΑΡΧΗ ΜΙΑΣ ΤΕΡΑΣΤΙΑΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΗΣ
ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΠΛΑΝΗΤΗ ΚΑΙ ΘΑ ΔΩΣΕΙ ΤΗΝ
ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΝΑ ΔΟΜΗΣΟΥΝ ΜΕΣΩ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΣΗΣ
ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΙΕΣ ΟΠΟΥ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΘΑ ΤΟΥΣ ΔΩΣΕΙ ΤΙΣ ΙΣΕΣ
ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ ΣΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥΣ ΜΕ
ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΑ ΑΦΘΟΝΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΙΣΟΠΟΛΙΤΕΙΑ ΚΑΙ ΔΙΟΡΘΩΤΙΚΗ ΔΙΑΝΕΜΗΤΙΚΗ
ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ
ΤΟ ΝΑ ΕΚΤΕΛΕΙ ΙΣΧΥΡΗ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΜΙΑ ΧΩΡΑ ΠΡΟΥΠΟΘΕΤΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΛΥΣΕΙ ΚΑΤΑ ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΡΟΣ ΤΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ ΤΗΣ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΩΣΤΕ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΝΑ ΖΟΥΝ ΣΕ ΕΝΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΑΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΖΟΝΤΑΣ ΕΤΣΙ ΜΕ ΤΗΝ ΙΣΧΥΡΗ ΤΟΥΣ ΒΟΥΛΗΣΗ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΤΕΥΧΘΟΥΝ ΠΛΗΡΩΣ ΚΑΙ ΕΠΙΤΥΧΩΣ ΜΟΝΟΝ ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΩΤΙΚΗ ΔΙΑΘΕΣΗ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΤΟ ΟΠΟΙΟΝ ΔΕΝ ΘΑ ΑΦΗΝΕΙ ΠΕΡΙΘΩΡΙΑ ΛΑΘΟΥΣ ΔΙΣΤΑΓΜΟΥ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΣΠΑΡΑΓΜΟΥ ΚΑΙ ΔΙΑΙΡΕΣΗΣ
ΜΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΠΡΟΥΠΟΘΕΤΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΕΤΟΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΑΓΕΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΑΦΟΒΟΥΣ ΑΜΕΜΠΤΟΥΣ ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΕΙΣ ΜΕ ΤΕΤΟΙΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΕΥΦΥΙΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΤΑΙ ΜΟΝΟΝ ΔΙΑ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΝ ΔΙΚΑΙΟΝ
ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΘΑ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΝ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ
ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΕΝΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΦΙΛΤΡΟ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΔΗΛΑΔΗ
ΚΑΤΟΥΣΙΑΝ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΩΣ ΜΙΑ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΟΠΟΥ ΟΙ
ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΘΑ ΠΑΙΡΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΜΕ ΠΛΗΡΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΚΑΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ
ΦΑΝΕΡΕΣ ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΕΣ ΨΗΦΟΦΟΡΙΕΣ ΠΑΝΤΑ ΜΕΣΩ ΟΜΟΚΕΝΤΡΙΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΟΠΟΥ
ΘΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ ΤΟ ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΚΤΕΛΕΙ Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΦΟΥ ΠΡΩΤΑ ΕΧΕΙ ΕΛΕΓΞΕΙ
ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΝΑ ΚΑΤΑΠΑΤΟΥΝ
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΤΟΥΣ ΘΑ
ΕΧΟΥΝ ΜΕΛΕΤΗΘΕΙ ΚΑΙ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΑΠΟ ΟΛΟ ΤΟ ΕΚΛΟΓΙΚΟ ΣΩΜΑ
Ο ΣΗΜΕΡΙΝΟΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΣΜΟΣ ΔΕΝ ΝΟΕΙΤΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΦΟΣΟΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΟΠΟΥ ΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΨΗΦΙΖΟΥΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΜΕ ΕΘΝΟΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΕ ΓΕΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΥΣ ΟΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΚΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΟΥΣ Η ΠΗΓΗ ΤΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ
Ο ΣΗΜΕΡΙΝΟΣ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΣΜΟΣ ΕΚΤΕΛΕΙ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΠΡΑΞΕΙΣ ΑΝΤΙΘΕΤΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΟΥΛΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ΠΑΡΑΝΟΜΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΚ ΔΙΑΜΕΤΡΟΥ ΑΝΤΙΘΕΤΟΙ ΤΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΤΩΝ ΓΗΓΕΝΩΝ ΑΥΤΟΧΘΟΝΩΝ ΚΥΡΙΑΡΧΩΝ ΙΘΑΓΕΝΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ
ΔΕΝ ΝΟΕΙΤΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΜΕ ΕΞΟΥΣΙΕΣ ΠΟΥ ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΓΝΩΜΟΝΑ ΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΑΥΤΑ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΕΤΑΙΡΙΩΝ ΑΡΠΑΚΤΙΚΩΝ ΟΠΩΣ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΩΝ ΕΥΡΩΠΑΙΩΝ ΕΤΑΙΡΩΝ ΜΑΣ ΟΠΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ ΕΜΑΣ ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΕΝΤΟΛΕΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟΥΣ ΕΝΤΟΛΟΔΟΧΟΥΣ "ΕΛΛΗΝΕΣ" ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΥΣ ΟΥΡΑΓΟΥΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΜΕ ΤΗΝ ΣΕΙΡΑ ΤΟΥΣ ΕΚΤΕΛΟΥΝ ΩΣ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΑΠΟΙΚΙΟΚΡΑΤΙΚΗ ΔΟΣΥΛΩΓΗ ΚΑΤΟΧΙΚΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΠΟΙΕΣ ΚΑΙ ΟΣΕΣ ΟΣΟ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΝΤΟΛΕΣ ΤΟΥΣ
Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΠΟΥ Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΑΡΧΕΙ ΣΕ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΑΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΟΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΜΕΤΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΣΕ ΓΟΝΟΥΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΟΚΡΑΤΕΙΩΝ ,ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΟΥΤΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ Η ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΑΣΥΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΓΝΩΣΤΗ ΛΕΞΗ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΘΕΣΗ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΔΗΛΑΔΗ ΕΧΕΙ ΜΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΘΗΤΕΙΑ ΩΣ ΘΕΣΜΟΣ
Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΣΕΒΕΤΑΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΙΣΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΕΝΩ ΠΡΩΤΟ ΜΕΛΗΜΑ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑΣ ΜΕΣΑ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΤΥΧΕΣ ΤΟΥ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΥ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΟΥ ΒΙΟΥ ΤΟΥΣ
ΣΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΔΕΝ ΧΩΡΟΥΝ ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΛΕΣΧΕΣ ΠΑΡΑΜΑΓΑΖΑ ΚΑΙ ΚΡΥΦΕΣ ΣΤΟΕΣ ΔΙΟΤΙ ΟΛΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΥΠΑΚΟΥΝ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΥΣ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ.ΑΡΑ ΔΕΝ ΧΩΡΟΥΝ ΕΚΒΙΑΣΜΟΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΥΠΟΤΑΚΤΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΑΡΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΜΙΑ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΜΕ ΑΜΙΓΩΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΟΠΟΥ ΘΑ ΕΚΤΕΛΕΙ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΤΟΥΣ
ΕΔΩ ΕΡΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΜΙΑΣ ΤΕΤΟΙΑΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΜΕ ΠΡΕΣΒΕΙΕΣ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΧΩΡΕΣ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΟΠΟΥ ΘΑ ΔΙΑΦΗΜΙΖΟΥΝ ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΘΑ ΑΣΦΑΛΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΓΕΩΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΓΕΩΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΙΣΧΥ ΤΗΣ ΙΕΡΗΣ ΜΑΣ ΧΩΡΑΣ ΕΛΛΑΣ
ΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΣΥΜΜΑΧΙΕΣ ΟΠΟΥ ΟΙ ΣΥΜΜΑΧΟΙ ΜΑΣ ΘΑ ΜΑΣ ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΔΙΟΤΙ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΕΤΟΙΑ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΟΠΟΥ ΑΦΕΝΩΣ ΘΑ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΦΥΣΕΩΣ ΜΕ ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΚΑΙ ΤΙΣ ΔΥΟ ΠΛΕΥΡΕΣ ΑΜΦΟΤΕΡΕΣ ΚΑΙ ΑΦΕΤΕΡΟΥ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΕΔΡΑΙΩΣΟΥΝ ΤΙΣ ΣΥΜΦΩΝΙΕΣ ΑΥΤΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΛΛΑΣ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΘΑ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΙΣΧΥΡΟΤΕΡΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΕΣ ΤΟΥ ΠΛΑΝΗΤΗ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΛΛΑΣ ΚΑΙ 49.000 ΕΡΓΑ ΑΝΤΑΠΟΔΟΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΕΚΤΙΝΑΞΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΑ ΥΨΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ
ΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΚΑΙ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ-ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΗΣ Η ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΚΑΙ Η ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ 49.000 ΕΡΓΩΝ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΤΑΜΕΙΑ...
ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΑ...ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΑΠΟΜΕΝΕΙ ΕΙΝΑΙ Η ΕΝΩΣΗ ΜΑΣ Η ΣΥΝΝΕΝΩΣΗ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΑΝΘΡΩΠΟΚΕΝΤΡΙΚΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΗΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΕΘΝΟΥΣ...
ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α
ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΟΜΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ
Για την Ελληνική Κυρίαρχη Δημοκρατία έχουν κατατεθεί και κλειδωθεί τα ακόλουθα οικονομικά εργαλεία από τον Αρτέμη Σώρρα (*). Αυτά συνοδεύονται με σειρά αδιαμφισβήτητων και αδιαφιλονίκητων διαπιστευτηρίων και νομιμοποιητικών έγγραφων που επικυρώνουν την εγκυρότητα, γνησιότητα και ισχύ.
Έχουν γίνει όλες οι απαραίτητες νομικές και πρακτικές ενέργειες βάσει της Ελληνικής αλλά και της Παγκόσμιας νομοθεσίας, προς κάθε κατεύθυνση και προς κάθε άμεσα ή και έμμεσα σχετικό φορέα και έχει δοθεί ο απαραίτητος χρόνος για τυχόν ενστάσεις, απορρίψεις, αμφισβητήσεις κ.ο.κ.
Σε καμία από τις προτάσεις και σε κανένα από τα κατατεθέντα εργαλεία δεν έχει γίνει ουδέποτε οποιαδήποτε απόρριψη ή άρνηση οιασδήποτε μορφής από οιονδήποτε φορέα.
Αφού παρήλθε ο χρόνος των ενστάσεων και δεν υπήρξε καμία άρνηση, αυτό υποχρεωτικώς συνεπάγεται σε αποδοχή και οι πράξεις θεωρούνται τελεσθείσες, χωρίς δικαίωμα παρεμβολής από οιονδήποτε φορέα, οποτεδήποτε και με οποιονδήποτε τρόπο.
Τα εργαλεία και ο πλούτος που περιέχουν είναι πλέον εκχωρηθείσα περιουσία υπέρ των Ελλήνων, της Ελλάδος και του εν γένει απανταχού Ελληνισμού.
Συνοπτικά έχουν τελεσθεί οι ακόλουθες πράξεις και έχουν κατατεθεί τα ακόλουθα ποσά που είναι έτοιμα προς εκταμίευση:
1.0. ΠΟΣΟ ΕΞΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ($ 600.000.000.000) ΔΟΛΑΡΙΩΝ
ΑΜΕΡΙΚΗΣ είναι κατατεθειμένα σε κηδεμονευόμενο λογαριασμό σε τράπεζα του εξωτερικού και τα οποία επικυρώθηκαν από όλους τους εμπλεκομένους φορείς (US Treasury, US Treasury Offset Payments, US department of Transportation, ΔΝΤ, ΕΕ, ΕΚΤ, ΤΤΕ, Άρειο Πάγο, Ελληνικά Δικαστήρια και πολλές άλλες χώρες του εξωτερικού). Κατατέθηκαν για την εξαγορά του Δημοσίου Χρέους και τη χρηματοδότηση των νέων αναγκών.
1.1. Επιτόκιο : 0 %, (0,5 % προσωρινό επιτόκιο μέχρι την εξαγορά των δανείων από τους δανειστές: και μετά θα μετατραπεί σε 0 %. Τα έσοδα από τους σχετικούς τόκους θα διατεθούν και πάλι σε ταμείο για την Ελλάδα),
1.2. Αποπληρωμή : Μέχρι 100 χρόνια.
2.0. ΠΟΣΟ ΔΥΟ ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΤΡΙΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΡΙΩΝ (Ε 2.300.000.000.000) ΕΥΡΩ έχει κατατεθεί ως αίτημα του Αρτέμη Σώρρα ο οποίος ενέργησε για λογαριασμό των Αυτοχθόνων Ελλήνων που ζουν στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό, δυνάμει του Αμετακλήτου- Αορίστου χρονικά και με Μεταθανάτια ισχύ και κληρονομικό δικαίωμα Συμβολαιογραφικού Πληρεξουσίου, όπως αυτό έχει ανατεθεί από διάφορους Δήμους αλλά και Εκκλησιαστικούς Φορείς στην Ελλάδα και στο Εξωτερικό.
2.1. ΠΡΟΤΑΣΗ ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ:
Να ληφθούν κεφάλαια από τα παράγωγα του πλούτου των Ελληνικών Κληρονομικών Ταμείων Διεθνούς Εξασφάλισης, που διατηρούνται καταχωρημένα στους ειδικούς Θεσμικούς Μητρικούς και Παράλληλους «Υπερκαλυμμένους λογαριασμούς» (OVER BALANCED) ή/ και «Κύριους λογαριασμούς» (GLOBAL MASTER CASH AND CHIPS ACCOUNTS – GMC & CA), ή / και τους «Διεθνείς Συγκεντρωτικούς Λογαριασμούς», (INTERNATIONAL COMBINED COLLATERAL ACCOUNTS ), στην Τράπεζα Ελλάδος καθώς και σε όλες τις υπόλοιπες εμπορικές τράπεζες ή άλλους οργανισμούς με έδρα την Ελλάδα και το εξωτερικό και που ελέγχονται από την Τράπεζα Διεθνών Διακανονισμών (BIS – Bank of International Settlements), την Παγκόσμια Τράπεζα (World Bank), Federal Reserve και τις κεντρικές τράπεζες των χωρών δια μέσου των γκρίζων/ μαύρων οθονών (Επίπεδο υψίστης ασφαλείας). Τα κεφάλαια αυτά είναι Δικαιωματικά, κατά τις Διεθνείς Συνθήκες, νόμιμη ιδιοκτησία του Κυρίαρχου Ελληνικού Έθνους, όπως αλλιώς είναι γνωστό ως «η Παγκόσμια Διευκόλυνση του Χρέους» (Global Debt Facility), με απώτερο σκοπό να δομηθεί χρηματοδότηση προς όφελος του Έλληνα Πολίτη, για μια βιώσιμη αναδιάρθρωση και αναπτυξιακή πολιτική, εξασφαλίζοντας έτσι τη σταθερότητα, την ασφάλεια και την αναγέννηση του Ελληνισμού στην Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό.
Αφορά την κάθετη αειφόρο ανάπτυξη με έργα κοινωφελή και ανταποδοτικά μαζί με εξαγορά των κόκκινων δανείων επιχειρήσεων και νοικοκυριών για την Ελλάδα, Κύπρο και τον απανταχού Ελληνισμό.
2.2. ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΙ ΒΑΡΗ:
- Αρτέμης Σώρρας δέσμευσε ως εγγύηση αντίστοιχη περιουσία από το δικό του χαρτοφυλάκιο ούτως ώστε να μην επιβαρυνθεί με
ΚΑΝΕΝΑ ΒΑΡΟΣ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΛΑΟΣ .
2.3. ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:
Το αίτημα κατατέθηκε και επικυρώθηκε στους αρμόδιους φορείς (Παγκόσμιος Ελεγκτικός μηχανισμός, «ALPHA OMEGA STATION»,
World Bank, Federal Reserve, ITC, Consolidated Credit Bank LTD, UN, EU, ECB, IMF, Ελληνική Δημοκρατία, Άρειος Πάγος, USA & Ρωσία).
3.0. ΟΚΤΩ ΜΕΤΟΧΕΣ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΗΣ , ΕΝΑΝΤΙ ΧΡΥΣΟΥ ΚΑΙ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ, Σ ΥΝΟΛΙΚΗΣ ΕΛΑΧΙΣΤΗΣ ΑΞΙΑΣ ΠΕΝΤΕ ΤΡΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ
ΠΕΝΤΑΚΟΣΙΩΝ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ (5.500.000.000.000) ΕΥΡΩ, οι οποίες έχουν μετατραπεί σε χρεωστικό ομόλογο με υποχρέωση της Εθνικής Τράπεζας, της Τράπεζας Ελλάδος και της Κεντρικής Τράπεζας της Ευρώπης. Η δωρεά αυτή φορολογήθηκε ήδη από το Ελληνικό Δημόσιο με φόρο ύψους Είκοσι επτά Δις. Ευρώ και το Υπουργείο Οικονομικών και το ΣΔΟΕ αρνήθηκαν να τα εισπράξουν.
3.1. ΕΠΙΚΥΡΩΣΗ:
Δ.Ο.Υ. Πατρών, Ελληνικό Κοινοβούλιο, Υπ. Οικονομικών, Πρεσβεία Γαλλίας, Ελληνικό Χρηματιστήριο, Ελληνικά Δικαστήρια.
( * ) ΑΡΤΕΜΗΣ ΣΩΡΡΑΣ , διαθέτει ένα χαρτοφυλάκιο σημαντικών χρηματοοικονομικών εργαλειών, στο οποίο κάποια είναι ιδιοκτήτης και κάποια είναι νόμιμος δικαιούχος – διαχειριστής. Η διαχείριση αυτή προκύπτει από Ανέκκλητα πληρεξούσια, Αορίστου χρόνου, με Μεταθανάτια ισχύ και Κληρονομικό Δικαίωμα. Είναι ο μόνος δικαιούχος, μόνος αποφασίζων και μόνος υπογράφων. Όλες οι προτάσεις έχουν κατατεθεί ως φυσικό πρόσωπο ούτως ώστε να υπάρχει πλήρης διαφάνεια για όλες τις πράξεις, ενέργειες, συμβάσεις κ.ο.κ.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Β
ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΗ ΠΕΡΙΟΔΟΣ
ΕΡΕΥΝΕΣ , ΕΛΕΓΧΟΣ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΕΣ
Για την μεταβατική περίοδο ευθύς μετά την ανάληψη της διακυβέρνησης από την “ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ” θα υλοποιηθούν τα κάτωθι:
Είναι προγραμματισμένο από τώρα, συγκεκριμένα από την κατάθεση που έχει γίνει υπέρ της Κυρίαρχης Ελληνικής Δημοκρατίας (στους Έλληνες ιθαγενείς πολίτες) των 600 δις δολαρίων από τις 28/ 09/ 2012 ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΜΕΣΗ ΕΚΤΑΜΙΕΥΣΗ ΕΥΘΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ «ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ» ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΈΛΛΗΝΑ/ΔΑ ΠΟΛΙΤΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΣ/Η ΣΤΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΤΟ ΠΟΣΟΝ ΤΩΝ 20.000 ΕΥΡΩ ΩΣ ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΘΕΙ ΥΨΟΥΣ 2,3 ΤΡΙΣ ΕΥΡΩ.!!!
Θα συσταθούν ειδικές επιτροπές οι οποίες θα αναλάβουν να ερευνήσουν, στη συνέχεια θα γνωματεύσουν και θα δομήσουν εμπεριστατωμένες και στοιχειοθετημένες προτάσεις με αδιαμφισβήτητες αποδείξεις οι οποίες θα κατατεθούν προς συζήτηση, απόφαση και θεσμοθέτηση από τα κρατικά όργανα.
Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ
1.0 Επιτροπές Έρευνας και Ελέγχου
2.0 Επιτροπές που θα δομήσουν μελέτες επίλυσης των ξεχωριστών θεμάτων, Ανάπτυξης και Ανασυγκρότησης της Ελληνικής οικονομίας και τη χάραξη της πολιτικής και πολιτιστικής γεωστρατηγικής,
3.0 Επιτροπές Θεσμοθέτησης των εγκεκριμένων αποφάσεων
- ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΟ ΣΩΜΑ
1.0 Επιτροπές Δικαίου & Πειθαρχικού
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ:
Ι. ΘΕΣΜΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ – ΒΟΥΛΗ
1.0 ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΣΤΟ ΝΑ ΠΡΟΒΟΥΝ ΣΤΑ ΚΑΤΩΘΙ:
1.1. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ:
1.2.1. Η Επιτροπή Ελέγχου Δημοσίου χρέους: Θα προβεί σε μια ενδελεχή έρευνα, για τον έλεγχο την αξιολόγηση και τη δομή του δημοσίου χρέους σε βάθος χρόνου, τόσου ώστε να αποδειχτεί στο σύνολο η αλήθεια, με την επικουρία ομάδας παγκοσμίως αποδεκτών εμπειρογνωμόνων ελεγκτών. Ο έλεγχος θα περιλαμβάνει χωρίς να είναι περιοριστικό, το πως δημιουργήθηκε το Δημόσιο χρέος, ποιοί ήταν οι δανειστές, με τι συμβάσεις δεσμεύτηκε το κράτος και η τήρηση αυτών, ποιός γνωμάτευσε και αποφάσισε επ’ αυτών, θα πιστοποιηθεί εάν και εφόσον είναι απεχθές το χρέος, εάν τα χρήματα έφτασαν και πόσα έφτασαν στην Ελλάδα, πως τοκίστηκε το εκάστοτε δάνειο, ποιός διαχειρίστηκε τα χρήματα που λήφθηκαν, που επενδύθηκαν, η έκδοση/ ακύρωση των ομολόγων κ.ο.κ.
1.2.2. Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιου χρήματος από εσωτερικά όργανα ή εξωτερικά καθώς και το ρόλο των συμβουλευτικών, ελεγκτικών εξωτερικών, ιδιωτικών ή και κρατικών συμβούλων.
1.2.3. Επιτροπή ελέγχου για τη διαχείριση δημόσιας περιουσίας, γεωστρατηγικών περιουσιών, συμβάσεις (πώλησης, ενοικίασης, διαχείρισης, κατασκευής),
1.2.4. Επιτροπή ελέγχου για όλα τα Δημόσια Ασφαλιστικά ταμεία και όλων των άλλων ταμείων άμεσα ή έμμεσα σχετικών με αυτά, φανερών ή μυστικών, χωρίς να είναι περιοριστικό στα προαναφερθέντα, για τους ισολογισμούς, τις συμβάσεις, διαχείριση, παράπλευρες πράξεις με χρήση των κεφαλαίων κ.ο.κ.
1.2.5. Επιτροπή υπεύθυνη για τον έλεγχο των Τραπεζικών Ιδρυμάτων, λειτουργία, εγγυήσεις και βάρη, ,διαχείριση των κεφαλαίων και επενδύσεις που έγιναν απ’ αυτά, συγχωνεύσεις, κεφαλαιοποιήσεις και ανακεφαλαιοποιήσεις, η μετοχική σύνθεση σε όλα τα επίπεδα μέχρι το τελικό φυσικό πρόσωπο για το 100 % της δομής, περιουσιακό χαρτοφυλάκιο, χρηματοοικονομικά εργαλεία που έχουν εκδοθεί από τις τράπεζες και προς ποιες κατευθύνσεις, λειτουργία και συμβάσεις με δανειολήπτες.
1.2.6. Έλεγχος για την λειτουργία, επενδύσεις, αξιολογήσεις, ενέργειες κτλ του Τ.Χ.Σ. , του ΤΑΙΠΕΔ καθώς και όλων των άλλων (τοπικών
- εξωτερικών) ταμείων και φορέων που συστάθηκαν και που διαχειρίστηκαν Ελληνική Δημόσια περιουσία και όλων των σχετικών των εμπλεκομένων με αυτά.
1.2.7. Έλεγχος οικονομικών καταστάσεων, υποχρεώσεων, περιουσιακών στοιχείων, έλεγχος ταμείων, δομή μισθολογίων, κτλ όλων των Περιφερειακών γραφείων, Νομαρχείων και Δήμων.
1.2.8. Έλεγχος των εξοπλιστικών ταμείων και των ταμείων μυστικών κονδυλίων.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Ζ
ΙΘΑΓΕΝΕΙΑ
1.1. Η Ελλάδα δικαιωματικά ανήκει στους Αυτόχθονες Έλληνες Ιθαγενείς.
1.2. Για όσους δεν είναι Έλληνες Αυτόχθονες Ιθαγενείς και ζουν στον Ελλαδικό χώρο η Ελλήνων Πολιτεία δείχνει μεγάλο σεβασμό. Ισονομία, Ισοκρατία, Ισοπολιτεία σημαίνει ότι κανένας δεν μπορεί να έχει περισσότερα δικαιώματα από Έλληνα Ιθαγενή Πολίτη.
1.3. Καμία ομάδα, καμία συντεχνία, καμία λέσχη δεν μπορεί να έχει πιο προνομιούχα σχέση με την Πολιτεία από τον Έλληνα Ιθαγενή Πολίτη. Δεν μπορούν να υπάρχουν φαινόμενα, όπως κοινότητες αλλοεθνών, να είναι μέσα στην Πολιτεία ως φορείς δημοσίου δικαίου και να έχουν ιδιαίτερα προνόμια φορολογικά, ιδιοκτησιακά, ασυλίας κλπ.
1.4. Η Πολιτεία οφείλει πρωτίστως να σέβεται τον εαυτό της και όταν συμβαίνει αυτό μπορεί κατ’ επέκταση να σέβεται όλους τους άλλους. Όταν η Πολιτεία δε σέβεται τον εαυτό της δε μπορεί να απαιτήσει σεβασμό από τους Πολίτες. Παράγει άδικο εργαζόμενη για ολιγαρχία και όχι για την κοινωνία των Πολιτών.
1.5. Η Πολιτεία δε ξεχωρίζει τους Πολίτες ανάλογα με το κόμμα, το χρώμα και το δόγμα. Το μοναδικό κριτήριο είναι η Ελληνικότητα. Αυτή η Ελληνικότητα καθορίζεται από την γενεαλογική προέλευση δηλαδή από το αίμα, το DNA. Έτσι η Ιθαγένεια δεν εκχωρείται, δεν δωρίζεται, δεν πωλείται γιατί είναι θέμα γενετικής προέλευσης. Έτσι λοιπόν την Ελληνική Ιθαγένεια την φέρουν μόνο όσοι προέρχονται από το Ελληνικό Έθνος και αυτή αναγνωρίζεται και θα την φέρουν μόνο όσοι αναγνωρισμένα την έχουν, δηλαδή με εξέταση αίματος.
1.6. Η φιλοξενία μας ανήκει στην παράδοση μας και θα μπορεί ο καθένας να διαβιώνει μαζί μας εφόσον αποδέχεται ως τρόπο ζωής τα Ελλάνια Αξιακά Πρωτόκολλα, να αναγνωρίζει την Κοσμοθεασή μας (Κοσμοθέαση είναι οτιδήποτε προσλαμβάνεται από τις αισθήσεις και γίνεται αντιληπτό μέσω της νοητικής διεργασίας ως αληθινό και υπαρκτό), τα δρώμενα της Πολιτείας μας και να δείχνει απόλυτο σεβασμό προς αυτά.
1.7. Η Ιθαγένεια μας πιστοποιεί τα σύμβολα της Πολιτείας μας και μας καθιστά υπεύθυνους για την αποκατάσταση της αληθινής ιστορίας μας, των αληθινών ηρώων μας, την καταγωγή μας, τη θέση στον πλανήτη μας και στα κληρονομικά δικαιώματα που έχουμε σε αυτόν. Είναι υποχρέωση μας να καταδικάσουμε τους Εθνικούς προδότες οι οποίοι προβάλλονται από τα σιωνοκρατούμενα κέντρα εξουσίας ως ήρωες.
Είναι υποχρέωση μας να τοποθετήσουμε στη θέση τους πραγματικούς ήρωες του Γένους μας.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ
ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ
1.0 ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΩΝ – ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΕΣ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ
1.2. Το Υπουργείο Εξωτερικών θα είναι άμεσα συνδεδεμένο με όλες τις Πρεσβείες οι οποίες είναι τμήματα μικρά της μητέρας Ελλάδος. Αυτοί που θα υπηρετούν σε όλες τις οργανικές και διοικητικές θέσεις είναι υποχρεωτικό να έχουν Ελληνικό DNA και να είναι ορκισμένοι για την υπέρ του Έθνους μας υπηρεσίες τους.
1.3. Είναι υποχρεωμένοι να ασκούν διαφήμιση του Έθνους για όσα έχει δώσει στον πλανήτη μας όπως την γνώση, την τεχνογνωσία, την τεχνολογία, τις επιστήμες, την πολιτική, τα μαθηματικά, την τέχνη, τη γλώσσα, την φιλοσοφία κλπ.
1.4. Είναι καθήκον τους η συνεργασία με φορείς άλλων κρατών για την προβολή αυτών που έχει προσφέρει ο πολιτισμός μας διαχρονικά.
1.5. Είναι καθήκον τους να ανακαλύπτουν τομείς – συνθήκες συνεργασίας που θα αποβαίνουν προς όφελος των άλλων κρατών αλλά κυρίως του Ελληνικού.
1.6. Είναι καθήκον τους με τις συνεργασίες αυτές να προβάλλουν την Ελλήνων Πολιτεία σε ολόκληρο τον πλανήτη για την θέση που έχει ο άνθρωπος μέσα σε αυτήν.
1.7. Ένας άλλος τομέας που θα δραστηριοποιηθούν μέσω των εμπορικών ακολούθων είναι να προωθούν τα ελληνικά αγροτικά και βιομηχανικά προϊόντα στη χώρα που είναι διαπιστευμένοι.
1.8. Η Ελλήνων Πολιτεία θα διαθέσει όσα κεφάλαια χρειάζονται για να αποκτήσει ιδιόκτητα κτίρια που θα στεγάζονται οι τοπικές υπηρεσίες και πρεσβείες της χώρας μας
.
1.9. Οι Διπλωματικοί υπάλληλοι έχουν καθήκον να ενημερώσουν τις τοπικές κοινωνίες για τα κληρονομικά δικαιώματα που έχει το Έθνος μας σε οτιδήποτε βρίσκεται στην επικράτεια τους και είναι κατασκευασμένο από τους προγόνους μας.
1.10. Όπως επίσης είναι καθήκον τους η εύρεση τέτοιων κληρονομιών που βρίσκονται στο εξωτερικό και η διεκδίκηση ως πνευματικό ή κληρονομικό δικαίωμα του Έθνους μας.
Δεν υπάρχουν σχόλια