ΜΕ ΦΕΚ Η ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΑΣ

  

ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΑ ΠΕΙΣ ΚΥΡΙΕ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ?????ΞΕΧΑΣΑ ...ΛΕΣ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΠΡΑΞΗ ΤΟ ΦΕΚ ΠΟΥ ΨΗΦΙΣΑΤΕ ΕΠΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΝΔ ΤΟ 2006;;
ΟΠΟΙΟΙ ΑΠΟΡΟΥΝ ΟΧΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΕΙΟ .ΕΧΕΙ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΜΕ ΤΟ ΦΕΚ Β 867/10.07.2006 ΝΑ ΔΙΔΑΣΚΕΤΑΙ ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΑΣ!!!!!
ΑΠΛΩΣ ΜΑΣ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ



ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΠΟΡΟΥΝ ΠΩΣ ΔΙΑ ΣΤΟΜΑΤΟΣ ΣΑΣ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΤΕΤΟΙΑ ΔΙΑΜΑΝΤΙΑ!!!!!!
ΜΑΣ ΕΦΑΓΕ Η ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ Ο ΝΑΤΙΒΙΣΜΟΣ,ΕΝΩ Ο ΤΟΥΡΚΟΣ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΞΕΥΤΙΛΗΣΕΙ ΔΙΕΘΝΩΣ ΕΣΕΙΣ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΛΕΤΕ ΑΛΛΑ ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ!!!!!
ΕΥΓΕ ΣΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΜΑΣ ΠΟΥ ΦΡΟΝΤΙΖΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΗΣ ΧΩΡΑΣ!!!!
ΚΥΡΙΕ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΕ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΑΥΤΗΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΟΒΑΡΕΥΤΗΤΕ ΛΙΓΟ
ΦΤΑΝΕΙ ΩΣ ΕΔΩ!!!!
ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΝΑ ΔΙΔΑΞΕΤΕ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ,ΑΥΤΑ ΕΔΩΣΑΝ ΜΟΡΦΩΣΗ,ΣΟΦΙΑ,ΠΟΛΙΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ ΜΑΣ!!!!!!!




ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ "ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ" ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ: 

ΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΦΟΡΕΑ "ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ" ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΕΣ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ, ΑΛΛΑ ΕΧΟΥΝ ΔΕΣΜΕΥΤΕΙ ΚΑΙ ΣΦΡΑΓΙΣΤΕΙ ΣΤΟΝ ΑΡΕΙΟ ΠΑΓΟ ΜΕ ΑΡΙΘΜΟ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ 6199/4-9-2015.

Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΘΕΩΡΕΙ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΩΣ ΤΟΝ ΚΡΙΣΙΜΟΤΕΡΟ ΚΑΙ ΠΙΟ ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ.

Ο ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΕΙΝΑΙ, ΔΩΡΕΑΝ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟ, ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΟΥΝ ΣΧΟΛΕΙΑ - ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ ΠΛΗΡΟΥΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΜΕ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΙΚΑΝΟΤΕΡΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΕΣ - ΠΡΟΠΟΝΗΤΕΣ, ΜΕ ΣΥΓΧΡΟΝΗ, ΑΡΙΣΤΗ, ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΥΛΙΚΟΤΕΧΝΙΚΗ ΔΟΜΗ, ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΕΚΚΟΛΑΠΤΗΡΙΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ, ΠΟΥ ΘΑ ΓΥΜΝΑΖΟΝΤΑΙ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΣΤΟ ΣΩΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΝΕΥΜΑ ΩΣΤΕ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΟΥΝ ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΤΟΙΜΟΙ, ΙΚΑΝΟΙ ΚΑΙ ΑΞΙΟΙ, ΜΕ ΚΡΙΣΗ, ΓΝΩΣΗ, ΕΠΙΓΝΩΣΗ, ΑΥΤΟΓΝΩΣΙΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΤΕΧΟΥΝ «ΚΡΙΣΕΩΣ ΚΑΙ ΑΡΧΗΣ» ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ.

ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΡΩΓΟΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΑΝΕΛΙΞΗ ΤΩΝ ΣΕ ΕΝΕΡΓΟΥΣ ΚΑΙ ΨΥΧΙΚΑ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ. ΟΣΟ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟΙ ΚΑΙ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ, ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΟΥΣ.

Η ΔΩΡΕΑΝ, ΠΛΗΡΗΣ ΚΑΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΠΑΙΔΕΙΑ, ΘΑ ΠΑΡΑΞΕΙ ΠΟΛΙΤΕΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΤΗΡΙΓΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ.

ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΜΟΙΒΑΙΟΤΗΤΑ ΑΝΕΛΙΚΤΙΚΗΣ ΠΟΡΕΙΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΤΗΣ, Σ’ ΕΝΑ ΣΤΕΡΕΟ ΟΙΚΟΔΟΜΗΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΠΟΤΕ ΝΑ ΞΑΝΑΔΙΑΒΡΩΘΕΙ ΑΠΟ ΚΑΜΙΑ ΔΟΛΙΑ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ.

ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΘΑ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ ΑΝΕΠΗΡΕΑΣΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΚΤΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕ ΤΟΝ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΡΟΠΟ, ΧΩΡΙΣ ΚΑΤΑΠΙΕΣΤΙΚΕΣ ΚΑΘΟΔΗΓΗΣΕΙΣ ΔΟΓΜΑΤΙΚΗΣ ΦΟΒΙΑΣ, ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ ΕΦΕΣΗ.

ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΣΗΣ, ΕΞΑΣΚΗΣΗΣ, ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑΣ, ΕΚΓΥΜΝΑΣΗΣ ΣΩΜΑΤΙΚΗΣ – ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΘΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΜΟΝΟ ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ

ΟΤΑΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ, ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΑΛΛΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΝΑ ΣΥΝΔΕΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ

ΘΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΟΥΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟΙ ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΔΟΜΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΜΕ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΣΤΙΒΑΡΩΝ ΚΤΙΡΙΩΝ, ΣΕ ΟΜΟΡΦΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΜΕ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΥΛΙΚΟΤΕΧΝΙΚΗ ΥΠΟΔΟΜΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΛΕΙΟΤΕΡΗ ΕΛΛΑΝΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΤΗΣ ΑΡΜΟΝΙΑΣ

 


ΤΑ ΣΧΟΛΙΚΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΑ ΘΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΥΝ:

ΒΙΟΚΛΙΜΑΤΙΚΑ ΚΤΙΡΙΑ ΜΕ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΥΝ ΤΙΣ ΠΙΟ ΥΓΙΕΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ: ΤΗΝ ΕΥΕΡΓΕΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΤΩΝ ΗΛΙΑΚΩΝ ΑΚΤΙΝΩΝ, ΤΟΝ ΟΞΥΓΟΝΟΜΕΝΟ ΑΕΡΑ, ΤΗΝ ΘΕΡΜΑΝΣΗ ΚΑΙ ΤΟΝ ΔΡΟΣΙΣΜΟ ΤΟΥΣ, ΤΗΝ ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ


ΑΙΘΟΥΣΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ, ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΙΩΝ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΟΜΗΜΕΝΕΣ ΜΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΝΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΥΝ ΘΕΛΚΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΜΑΘΗΣΗΣ


ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΦΥΣΙΚΟΧΗΜΕΙΑΣ,ΒΙΟΛΟΓΙΑΣ, ΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑΣ, ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΙΟ ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΜΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ ΚΑΙ ΥΛΙΚΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΛΗΡΟΥΝ ΟΛΑ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΥΨΙΣΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ


ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΜΟΥΣΙΚΗΣ, ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΦΩΝΗΤΙΚΑ,ΜΕ ΕΚΜΑΘΥΝΣΗ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ, ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΩΝ ΧΟΡΩΝ

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ, ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΘΑ ΕΞΑΣΚΟΥΝΤΑΙ ΣΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΕΣ ΓΡΑΦΗΣ ΤΟΥ ΦΩΤΟΣ, ΑΠΟΤΥΠΩΝΩΝΤΑΣ ΣΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ ΝΑ ΑΝΑΠΑΡΙΣΤΟΥΝ ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΑ ΕΙΚΟΝΩΝ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΑΠΟΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΟΛΟΙ

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗΣ, ΓΛΥΠΤΙΚΗΣ, ΑΓΓΕΙΟΠΛΑΣΤΙΚΗΣ, ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΣΠΟΥΔΑΣΤΕΣ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΕΛΕΤΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΚΑΛΑΙΣΘΗΣΙΑ, ΤΙΣ ΤΕΧΝΕΣ ΤΟΥ ΠΡΟΓΟΝΙΚΟΥ ΜΑΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ,ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΕΥΕΡΓΕΤΟΥΝ ΤΟ ΠΝΕΥΜΑ

ΘΕΑΤΡΑ ΚΑΙ ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΕΛΛΑΝΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΗ ΜΑΣ, ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ, ΣΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΘΑ ΟΠΤΙΚΟΠΟΙΕΙΤΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΑΠΟΤΥΠΩΣΗ ΣΤΟΝ ΝΟΥ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ, Η ΜΑΘΗΣΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ, Η ΙΣΤΟΡΙΑ, ΟΙ ΕΛΛΑΝΙΕΣ ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ, ΤΑ ΗΘΗ ΚΑΙ ΤΑ ΕΘΙΜΑ ΜΑΣ
ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΘΑ ΔΟΘΕΙ ΣΤΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΥΨΙΣΤΟ.

ΣΕ ΟΛΕΣ OI ΒΑΘΜΙΔΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΘΑ ΕΠΙΛΕΓΟΝΤΑΙ ΟΙ ΙΚΑΝΟΤΕΡΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΙ, ΣΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΘΑ ΠΑΡΕΧΕΙ ΟΛΑ ΟΣΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΤΕΛΕΣΟΥΝ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥΣ ΑΠΡΟΣΚΟΠΤΑ

ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΝΑ ΠΡΟΑΓΟΥΝ ΜΟΝΟ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΛΗΘΙΝΟ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΤΡΟΠΟ ΤΟ ΔΟΓΜΑΤΙΚΟ.
Η ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΕΡΓΟ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΤΙΜΑ ΚΑΙ ΗΘΙΚΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ. ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΤΟΥΣ ΝΑ ΠΡΟΑΓΟΥΝ ΜΕ ΤΟΝ ΠΙΟ ΑΡΤΙΟ ΚΑΙ ΑΡΙΣΤΟ ΤΡΟΠΟ ΤΟ ΕΛΛΑΝΙΟ ΑΞΙΑΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΗΛΑΔΗ ΤΙΣ ΑΞΙΕΣ, ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΚΟΥΣ ΜΑΣ ΝΟΜΟΥΣ ΓΙΝΟΜΕΝΟΙ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΦΟΡΕΙΣ ΑΥΤΩΝ. ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΠΡΟΤΑΣΣΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΕΝΑΝΤΙ ΤΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑΤΟΣ ΤΟΥΣ ΝΑ ΥΠΕΡΒΑΙΝΟΥΝ ΚΑΘΕ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΤΟΥΣ Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΑΡΙΣΤΑ ΤΗΝ ΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΤΟΥΣ ΘΕΩΡΗΣΕ ΑΞΙΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΔΩΣΕ Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ.
Η ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΕΙ ΓΙΑ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΑΞΙΑΚΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ, ΤΩΝ ΓΝΩΣΕΩΝ, ΤΗΣ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΟΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΩΝ ΑΛΛΑ ΘΑ ΤΟΥΣ ΤΙΜΩΡΕΙ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ, ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΔΙΑΣΤΡΕΒΛΩΣΗ ΤΟΥ ΑΞΙΑΚΟΥ ΜΑΣ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΤΟΥΣ Η ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΣΒΑΛΛΕΙ, ΘΙΓΕΙ, ΜΕΙΩΝΕΙ ΤΗΝ ΟΝΤΟΛΟΓΙΚΗ ΘΕΣΗ ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝΑ ΙΘΑΓΕΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΟΥ ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ.

ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, ΘΑ ΕΥΕΡΓΕΤΕΙ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ, ΘΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΑΝΑΠΤΥΣΣΕΙ ΟΛΗ ΤΗΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΩΝ, ΣΤΗΝ ΥΓΙΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΗ ΕΥΔΑΙΜΟΝΙΑ, ΤΟΥ ΑΤΟΜΟΥ, ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΗ, ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ, ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ, ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΛΛΑΝΙΟΥ ΕΘΝΟΥΣ.

ΜΕΓΑΛΗ ΒΑΡΥΤΗΤΑ ΘΑ ΔΟΘΕΙ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΒΑΘΜΙΔΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΟΠΟΥ ΘΑ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΙ ΜΕ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ, ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ, ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΒΑΣΗ.

Η ΤΡΙΤΗ ΒΑΘΜΙΔΑ ΘΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΕΙ ΤΟ ΟΧΗΜΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΘΕ ΕΠΙΜΕΡΟΥΣ ΚΛΑΔΟΥ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΘΑ ΑΦΟΡΑ ΤΟΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ, ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟ ΤΟΜΕΑ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΜΑΣ.

ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΘΑ ΑΝΑΠΤΥΞΟΥΝ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ ΟΠΩΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ, ΑΛΗΘΙΝΑ ΦΑΡΜΑΚΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΜΙΑ ΕΝΔΕΙΞΗ ΚΑΙ ΠΕΝΗΝΤΑ ΑΝΤΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΘΑ ΠΑΡΑΓΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ ΠΑΡΑ ΤΙΣ ΒΛΑΒΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΣΥΝΕΠΕΙΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΞΕΝΟΥΝ, ΑΛΛΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ.

ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΕΞΕΛΙΣΣΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΒΑΘΜΙΔΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΑ ΣΕ ΑΠΟΛΥΤΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟ ΙΣΤΟ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΩΣΤΕ ΚΑΘΕ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ ΚΑΘΕ ΝΕΟΤΕΡΙΣΜΟΣ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ ΑΜΕΣΑ ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΟΛΟΚΛΗΡΗΣ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ.


ΕΙΔΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΥΨΗΛΑ ΝΟΗΤΙΚΑ ΕΠΙΠΕΔΑ, ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΧΩΡΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΗΛΙΚΙΕΣ, ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΜΟΡΦΩΣΙΑΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ, ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΗΣΥΧΙΑ
ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΚΑΙ ΚΑΘΗΚΟΝ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΝΑ ΕΝΩΘΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΟΥΝ ΟΜΟΝΟΑ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΙΑΧΩΡΙΖΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΚΟΜΜΑΤΑ, ΔΟΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΧΡΩΜΑΤΙΣΜΕΝΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ``ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ`` ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΤΗΝ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΧΤΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΛΑΥΣΟΥΝ ΤΟ ΝΟΜΟΤΕΛΕΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ, ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΣΦΡΑΓΙΣΕΙ Η ``ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ``
 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου